مشروح خبر
یکی از دغدغه های همیشگی مصرف کنندگان کالاهای الکترونیکی، دیجیتال و کامپیوتری ، دریافت پشتیبانی مطلوب در خصوص استفاده از محصول و رفع مشکلات کاربری همچنین تعمیرات دستگاههای مورد استفاده می باشد چراکه غالباً در اوج مصرف و نیاز، دستگاهها دچار خرابی شده و کاربر نیاز مبرم به تعمیر سریع و در عین حال با رعایت حداکثر کیفیت تعمیرات از طرف مرکز ارائه خدمات دارد، امروز در اخبار آی تی و فناوری میخواهیم مرکز خدماتی را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم که با بکارگیری استانداردهای روز و آیتم های خدمات پس از فروش و تعمیرات مطلوب این دغدغه قدیمی را به آسودگی خیال واقعی تبدیل کرده است.
رویای شخصی که به تعمیرات تخصصی آنهم بصورت فورس ماژور نیاز دارد :
⦁ چقدر خوب بود یک مرکز تعمیرات پیکش رو میفرستاد دم خونه یک رسید بهم میدادو دستگاه رو ازم میگرفت و میبرد تعمیرش میکردو دوباره برام میاورد و هزینه پیکش هم رایگان بود!!!
⦁ اصلاً کاشکی یک مرکز خدمات بود که تلفنی مشاوره رایگان میداد و همین الان شاید مشکل دستگاه هم حل میشد!!!
⦁ کاشکی یک مرکز تعمیرات بود که تا زمان تعمیر شدن دستگاهم یک دستگاه موقت بهم بده که لنگ نمونم !!!
⦁ اگه بعد از تعمیر دوباره، دستگاهم خراب بشه که آفتابه خرج لحیمه !!! اگه یه مرکز تعمیرات بود که بعد از تعمیر، 6 ماه گارانتی میداد خوب بود
⦁ اگه یه مرکز خدمات بود که دستگاهمون رو می بردم یا میومدن شرکت جلوی چشممون بصورت فوری تعمیر میکردن و بهمون تحویل میدادن خیلی خوب بود!
نظرات کاربران